Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Warto żyć, choć życie to nie bajka... - 14 lutego 2008

Dziś są 18 urodziny Hani, której zawdzięczam ten blog.Hania wkracza w nowy etap swojego życia - w świat ludzi dorosłych. Do tej pory życie mocno ją boleśnie doświadczało, ale jest dzielną dziewczyną i przetrwała najtrudniejszy okres - okres wzrastania. Teraz Panna Hanna będzie stawiała czoła nowym wyzwaniom, jakie niesie jej wiek. Na pewno będzie to matura za rok i podjęcie studiów.Ale czeka ją też zapewne spotkanie z osobą, którą pokocha i która ją obdarzy szczerym trwałym i pięknym uczuciem. Nie wiem, czy będzie to ta właśnie osoba, o której do tej pory marzyła,czy też ktoś, kogo jeszcze nie zna, a kto pojawi sie niebawem na jej horyzoncie. Życzę jej jednak , aby to spotkanie zaowocowało dobrem i aby Hanna uwierzyła w siłę Miłości, która pomaga pokonać wszelkie trudności życiowe i aby odtąd była jedną z najszczęśliwszych osób.Bo w pełni na to zasługuje

Warto żyć, choć życie to nie bajka...

czwartek, 14 lutego 2008 10:48

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 14 lutego 2008 16:00

    Dziękuję. To wszystko bardzo miłe. Zaraz napiszę do Ciebie meila, więc proszę zajrzyj poźniej na poczte.

    autor hania

    blog: www.dziecko-zimy.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń