Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Swięta, swięta i już po... - 27 grudnia 2006


Każde Swięta Bożego Narodzenia są inne. Zależy to nie tylko od śniegu, ale przede wszystkim od samego naszego nastawienia i przygotowania duchowego do ich przeżywania.Dzisiaj mogę powiedzieć, że te Swięta Bożego Narodzenia były dla mnie wyjątkowe.
Przed Swiętami czytałem wiele wypowiedzi w bloogach na temat ewentualnego zniesienia , skasowania Swiąt Bożego Narodzenia, Zastanawiałem się,
czym kierowane są te postulaty. Zacząłem studiowac bloogi i doszedłem do wniosku, że u jednych wynika to ze zdecydowanej wrogości wobec Boga , a więc -  zdeklarowanego ateizmu. Inni natomiast są wewnętrznie zagubieni, poranieni, osamotnieni, przez co , sami nie widzą sensu radowania się i te dnie są dla nich ciężarem. Może to nie wszystkie powody, dla których podważa się sens obchodzenia Swiąt Bożego Narodzenia.
Dla mnie to czas szczególnej jednośći ,jaka zachodzi między ludźmi, niekoniecznie krewnymi, bliskimi. A sprawcą tej jedności jest Chrystus, ktory ponad 2000 lat temu urodził się w betlejemskiej grocie  służącej za stajenkę.



Swięta, swięta i już po...

środa, 27 grudnia 2006 10:44

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 15 maja 2015 12:41

    Ciekawa strona!

    autor Nacz�slawa

    blog: http://kombos.pl/profil/udanlil
    dodano: 25 listopada 2014 16:55

    Ciekawa strona!

    autor zuzia

    blog: http://glitter-graphics.com/login/forgot_password.php
    dodano: 24 listopada 2014 18:06

    Interesujący wpis!

    autor Niemir

    blog: http://viralnetworks.com/profile/uid/242253/Tomasz_Poe.html
    dodano: 27 grudnia 2006 12:55

    ja sto razy mowilam mamie ze wolalabym przespac te swieta ale one juz minely.

    autor hania

    blog: www.czarne-kwiaty666.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń