Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Powroty - 18 maja 2007

Po paru miesiącach milczenia wracam do swojego blogu.
 
Tyle wydarzyło sie ważnych dla mnie rzeczy, tyle przemyśleń uleciało bezpowrotnie. Nie będę do nich wracał, bo chce żyć dniem dzisiejszym i przyszłością.To minione powróci samo  do mnie w odpowiednim czasie, ale ja będę miał do tego już odpowiedni dystans. Na szczęście, udało misię zachować kontakt z przyjaciółmi z blogów.Na "Dzień dobry" pozdrawiam wszystkich serdecznie.



Powroty

piątek, 18 maja 2007 12:24

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 24 sierpnia 2014 12:49

    Fascynujący wpis!

    autor Mirek

    blog: http://www.klmy9.com/comment/html/?557.html
    dodano: 19 maja 2007 23:22

    Bardzo się cieszę, że wróciłeś, chociaż ... tak naprawdę nigdy nie odeszłeś.

    autor sapana

    blog: sapana.bloog.pl
    dodano: 19 maja 2007 14:47

    witam Cie ponownie w "blogowym świecie" !

    autor hania

    blog: www.czarne-kwiaty666.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń