Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Nasza - klasa.pl -odświeżanie pamięci - 28 lutego 2008

Ktoś, kto wymyślił ten portal, powinien dostać specjalną nagrodę   Od tygodnia przeglądam portal Nasza-klasa. Rozpoznaję swoje koleżanki,kolegów z klasy, jestem zapraszany przez wszystkich tych, z którymi dane było mi spotkac się  podczs mojej edukacji i podczas mojej pracy pedagogicznej w kilku szkołach. Uczennice i uczniowie różnych roczników - tych odległych i tych z początków tego wieku - pozdrawiają , zapraszaja, dziękują, cytują jakieś moje maksymy, których ja już nie pamiętałem.
To jest wspaniałe uczucie - na chwilę odświeżyć pamięć, znowu poczuć sie młodszym, wśród starej braci szkolnej. Żeby jeszcze ciało chciało podążyć za duchem...


Nasza - klasa.pl -odświeżanie pamięci

czwartek, 28 lutego 2008 23:29

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 17 października 2014 6:20

    Kapitalny wpis!

    autor Nadia

    blog: http://tinyurl.com/owqdmv6
    dodano: 05 września 2014 13:02

    Fascynujący wpis!

    autor tymek

    blog: http://www.budline.cn/comment/html/?588.html

    OdpowiedzUsuń