Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Nasz dzień - 31 sierpnia 2008

Dzisiaj jest "Dzień blogowicza"
Dowiedziałem się z mediów, że dzisiaj obchodzimy swoje świeto, że jest nas w Polsce ponad 2 miliony blogowiczów. Wypowiadali się najsławniejsi blogowicze. Nie pozostaje mi nic innego, jak wszystkm znajomym z bloga złożyć najlepsze życzenia, by ich blogowanie przynosiło radość i pożytek nie tylko im ,lecz również tym, którzy to czytają.


Nasz dzień

niedziela, 31 sierpnia 2008 20:36

1 komentarz:

  1. życia
    Kategorie

    wszystkie| historia| hobby| http://www.blogroku.pl/kategorie/wiec-spiewac-bede-wam-pochwale-zycia,gwkkm,blog.html| pszczelarstwo| wiara| wszystkie

    Blog bierze udział w konkursie na BlogRoku2011 http://www.blogroku.pl/kategorie/wiec-spiewac-bede-wam-pochwale-zycia,gwkkm,blog.html
    Nasz dzień
    niedziela, 31 sierpnia 2008 20:36
    Skocz do komentarzy
    Dzisiaj jest "Dzień blogowicza"
    Dowiedziałem się z mediów, że dzisiaj obchodzimy swoje świeto, że jest nas w Polsce ponad 2 miliony blogowiczów. Wypowiadali się najsławniejsi blogowicze. Nie pozostaje mi nic innego, jak wszystkm znajomym z bloga złożyć najlepsze życzenia, by ich blogowanie przynosiło radość i pożytek nie tylko im ,lecz również tym, którzy to czytają.


    Podziel się
    oceń
    0
    0

    Więcej na ten temat

    Pytamy.pl
    Chcielibyście zamieszkać w Szczytnie? Chcielibyście zamieszkać w Szczytnie?
    Pytamy.pl
    Gdybysmy mogli odtworzyć nasz jeden szczęśliwy dzień z przeszłości. Jaki to byłby dzień ? Gdybysmy mogli odtworzyć nasz jeden szczęśliwy...


    Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 20 kwietnia 2015 10:14

    Ciekawa strona!

    autor Czarek

    blog: http://www.films-online.pl/profil-skrzypale.html
    dodano: 20 sierpnia 2014 23:36

    Pierwszorzędna strona!

    autor Maciek

    blog: http://crlvyuan.com/comment/html/?559.html
    dodano: 20 września 2008 22:33

    TEST IQ: www.testy-osobowosci.pl

    autor TEST IQ

    blog: www.testy-osobowosci.pl/?r=1
    dodano: 04 września 2008 22:00

    A wiec.. Sto lat blogowicze!
    Dziekuje bardzo z amily komentzarz na blogu. Ten rozdzial jest juz zamkniety, wiec nie bede dodawala notek.
    Nie za bardzo mam tez czas na blogowanie( tak, tak , w wakacje wciagnelo mnie czytanie ksiazek i teraz to jest moj"konik")
    Ale jesli znajdzie sie chocby jedna osoba ,ktora skorzysta na moim "pamietniku" i blogowym poszukiwaniu drogi to bede przeszczesliwa!
    Dlatego wl;asnie tak mnie ucieszyl panski komentzarz:)
    POzdrawiam serdecznie Pana i wszytskich bloggerow!!

    autor aganiesia

    blog: www.pieknawiecznosc.blog.onet.pl
    dodano: 04 września 2008 16:39

    Ja bym powiedział, ze miłość boli

    autor tpetry

    blog: Przedspiew,
    dodano: 03 września 2008 22:15

    Dziekuje za slad w Ksiedze Gości, miło czytać takie wpisy. Miłość rani, czasami za bardzo. rany sie z czasem goją ale blizny po nich pozostają. Smutne, że dwoje ludzi po tylu latach czasami nie ma o czym rozamwiać... Ech, muszę sama kiedyś przejrzeć wszystkie swoje wpisy, bo niektóre myśli umknęły z pamięci. Mimo wszystko staram się dostrzegagć piekno świata i znajdować w tym radość

    autor malgosia

    blog: trochesmutkutrocheradosci

    OdpowiedzUsuń