Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Miałem z Nim swoje prywatne spotkania - 16 października 2008

Dzisiaj mija 30 rocznica wyboru Karola Wjtyły na następcę Św. Piotra.    Miałem z Nim swoje"prywatne" spotkania i rozmowy .
 Jest mi szczególnie bliski - jak chyba każdemu Polakowi, każdej Polce.
 Zostawił testament , którego jednak, jako Polacy nie wypełniamy.
 Głosił piękną naukę o Chrystusie, o Bogu , o Duchu Świętym, o Maryji, o Miłości    Najwyższej i ... tej miłości ludzkiej, ale gdzieś nam przeleciała mimo uszu.
 Ale płakaliśmy, gdy Go wybrano, gdy nas odwiedzał, gdy do Niego strzelano, gdy cierpiał i gdy umierał. I płaczemy za każdym razem, gdy  oglądamy jakikolwiek film z Nim, o Nim, gdy słuchamy Jego głosu .
 Jacy jesteśmy po Jego odejściu do Domu Ojca, w przededniu ogłoszenia Go świętym?
 Czy my naprawde jesteśmy lepsi?
 Więc pytam jeszcze raz - i siebie, i wszystkich wokoło: jacy jesteśmy - my, rodacy Jana Pawła II, naród wybrany, naród skłócony, naród....?


Miałem z Nim swoje prywatne spotkania

czwartek, 16 października 2008 23:45

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 16 października 2014 19:14

    Wyborna strona!

    autor Blanka

    blog: http://tinyurl.com/qakv64p
    dodano: 18 października 2008 22:46

    Tomku, zajrzałam , a tu nic, pustki... Też mam dużo zajęć , ale dosłownie kradnę czas... Dobranoc - Laura.

    autor laura

    blog: krystynar2.bloog.pl
    dodano: 17 października 2008 23:02

    Dziękuję Krystyno za ten zwrot. Jest mi miło.

    autor Tomasz

    blog: przedspiew
    dodano: 17 października 2008 22:17

    Tomku! Mogę tak się zwracać? Jakoś tak milej brzmi... Mamy podobne odniesienia. . . Postawiłeś dobre pytanie? Nieraz sobie takie zadaję . . . Wbrew pozorom nie tak łatwo na nie odpowiedzieć. Masz najlepszy przykład z wiadomego miejsca. . . Przykre to . . . Brak dobrej woli, jak inaczej to nazwać? Dobranoc - Krystyna.

    autor laura

    blog: krystynar2.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń