Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Każdy dzień zaskakuje mnie... - 15 grudnia 2006


Miałem pewne kłopoty z zalogowaniem i dlatego uciekł mi jeden dzień . Ale nie żałuję, bo i tak mam  0 odwiedzin, więc piszę "sobie  a muzom". Nawet moja przyjaciółka- sprawczyni tego bloga- zamilkła, ani też nie nie dokonała wpisu  u siebie . Pewnie uczy się, bo to zbliża się koniec semestru.Ale dzień wczorajszy mile mnie zaskoczył, bowiem odezwał się ktoś, kogo  próbowałem pocieszyć w smutku. Widzę więc, że moje pisanie ma jakiś sens. Agnisiu, jeżeli trafisz na tego bloga, to serdecznie Cię witam.
Dzisiaj mam też inne powody do radości. Może małe rzeczy mi sie przydarzyły, ale też dające satysfakcję z tego, że ludzie korzystają z tego, co moge im zaofiarować.Cieszy mnie też zwiększająca się popularność twórczości literackiej mojej niezwykłej przyjaciółki'Pumy", której wróżę wiele sukcesów na niwie, jaką w tej chwili   uprawia.

Każdy dzień zaskakuje mnie...

piątek, 15 grudnia 2006 23:56

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 06 grudnia 2014 7:03

    Ciekawy blog!

    autor terencjusz

    blog: http://tinyurl.com/ptxowow
    dodano: 18 sierpnia 2014 6:58

    Ciekawa strona!

    autor zachariasz

    blog: http://tinyurl.com/nems9nj
    dodano: 20 grudnia 2006 16:36

    Dziękuję za odwiedziny, Sapano. Jak widzisz, mężczyźni też są tajemniczy/na swój sposób/.

    autor tpetry
    dodano: 19 grudnia 2006 21:23

    Sporo się o tobie dowiedziałam Tomaszu. Więcej niż przez cały czas naszej "korespondecji bloogowej" ....."Pumy"?. Jeszcze raz pozdrawiam cię serdecznie

    autor sapana

    blog: sapana. bloog.pl

    OdpowiedzUsuń