Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

I jeszcze jedne urodziny - 24 lutego 2008

Dziś Sapana przyznała się, że obchodzi 35 urodziny.Sapana nie kryje swojego wieku. I bardzo dobrze, bo to najpiękniejszy wiek  w życiu kobiety. Sapana jest bardzo inteligentną dziewczyną( mogę tak mówić, z racji swojego wieku), która już zdążyła wiele doświadczyć ludzkiej złości, ale ,że jest jednocześnie -  przy swojej wrażliwości na cierpienie innych oraz kobiecej delikatności i subtelności - twarda ,to te wszystkie ciosy, jakie na nią spadaja , raczej ją umacniają w jej postanowieniach i działaniach.
Sapanę łatwo urazić, ale też potrafi ona wybaczać, choć -uwaga!- nie zapominać.Posiada dar literacki. Jej fantazja literacka rozwija się  jak u doświadczonej pisarki. Ma lekkie pióro, dużo pomysłow ,co uwidacznia się w jej powieści, którą narazie zaniedbała z innych , bardzo zrozumiałych dla czytelników jej bloga, powodów. I pisze też piekną poezję.
Ten wpis poświecam właśnie jej - Sapanie -
życząc jej ,aby znalazła to szczęście , którego szuka, aby nastepne ...-lecia upływały jej w atmosferze miłości i poczucia spełnienia


I jeszcze jedne urodziny

niedziela, 24 lutego 2008 19:39

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 25 grudnia 2008 6:50

    8TuTde rqdfdquonxdl, [url=http://dztabtyauiqc.com/]dztabtyauiqc[/url], [link=http://pcmueokvfzuu.com/]pcmueokvfzuu[/link], http://akssmjluwopz.com/

    autor YzYuJBMMe

    blog: OlkMUNbfQ
    dodano: 26 lutego 2008 22:23

    100 lat, Sapana!!
    http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=ee73 e63418003b47d7d5

    autor aganiesia

    blog: www.pieknawiecznosc.blog.onet.pl
    dodano: 25 lutego 2008 13:53

    Tomaszu, dziekuje Ci za ciepłe słowa.Wzruszyłam się. Dziekuję za życzenia. Dziekuje Ci za Twoją przyjaźń i nieustające wsparcie.
    Pozdrawiam cieplutko

    autor sapana

    blog: sapana.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń