Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Agniesia -16 urodziny - 22 lutego 2008

Jedna z moich blogowiczek, Agnisia, dziś ma urodziny.Nie mieszka w Polsce, ale bardzo tęskni za Ojczyzną , czemu dała wyraz w swoim blogu. Jest niezwykle dzielną dziewczyną , która potrafi już w tym wieku stawić czoła wielu przeciwnościom losu, znieść własne cierpienie. To taka "bohaterka rodziny". Mimo swojego młodego wieku, myśli już jak dorosła osoba - odpowiedzialnie , z troska o innych, najbliższych. Cechuje ją również bardzo wysoki poziom inteligencji, co wyraża się zarówno poprzez jej opinie o świecie i środowisku, w którym żyje obecnie, prezentowane w jej blogu, jak też w rozmowach, które czasem prowadzimy na GG. Ma też talent literacki. Ostatno zauważyłem u niej poważny zwrot ku pogłębianiu życia duchowego i to w bardzo dobrym kierunku. Widze też , że to , czym się teraz zajmuje, wycisza ją i uszlachetnia.
Życzę Agnisi, aby dzielnie szła tą drogą i aby omijały ją wszelkie pułapki życiowe, by mógła zrealizować swoje najskrytsze marzenia. Na te najbliższe i dalsze dni, tygodnie , miesiące i lata niech towarzyszy jej Dobry Duch -Anioł Stróż, który będzie ją bezpiecznie prowadził przez meandry życia. I niech znowu blog "Piekna- wieczność" zapełni się tekstami, które zmuszają do refleksji.


Agniesia -16 urodziny

piątek, 22 lutego 2008 23:06

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 26 lutego 2008 22:43

    A dla mnie To bardzo duzoP18

    autor Tomasz
    dodano: 26 lutego 2008 22:13

    Nie wiem,co powiedziec:)
    Dziekuje , dziekuje ,dziekuje:)

    autor aganiesia

    blog: www.pieknawiecznosc.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń