Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

16 grudnia, 2017

* ZAUFAJ PANU JUŻ DZIŚ... - 11 grudnia 2006

Problemy

P
roblemów się nie rozwiązuje.
Problemy sie przeżywa,
Jak dnie, ktorych, gdy miną , już nie ma.
Jak szaty zużyte,
Z których się wyrosło,
Spadają z ramion
I w drzwi ostatnie
Wchodzisz nagi i wolny
Jak świt.

/ Leopold Staff /


Disiejsza Msza święta roratnia odprawiana była w intencji naszego najmłodszego syna , o opiekę Matki Bożej Bolesnej nad nim.
Ewangelia mowiła o paralityku przyniesionym do Jezusa przez przyjaciół i o ich wierze w jego uzdrowienie.Homilia wygłoszona przez kapłana , oparta na tym ewangelicznym obrazie, wyraźnie odnosiła się do naszej sprawy z którą, jako rodzice, stanęliśmy dziś rano przed Panem.



ZAUFAJ PANU JUŻ DZIŚ...

poniedziałek, 11 grudnia 2006 9:02

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 26 grudnia 2006 22:48

    no ja nie wiem czy wyjde taka "naga i wolna" z mojego problemu, sam wiesz - jakiego. reszte przemilczam, bo to, czym dreczylam sie wczesniej, niczym jest w porownaniu do tego psychopaty

    autor hania

    blog: www.czarne-kwiaty666.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń