Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

Czeka mnie trudny tydzień - 21 stycznia 2007

Jestem jak ten mały okręcik  na wzburzonym morzu,gdzie za każdym nowym uderzeniem fali może dojść do katastrofy.
Tyle naczytałem się morskich opowieści, że z nich samoistnie nasunęło mi się to porównanie.
Ostatni tydzień w moim życiu był bardzo burzliwy. Poddałem się zbyt łatwo nastrojowi pogodowemu i chyba wobec swoich najbliższych  nie wykazałem się zbytnią cierpliwością. I cóż, że zaraz było mi przykro, ale słowa wypuszczone bez kontroli mogą naprawdę ranić.
Ktoś bardzo bliski i kochany pokazał mi, jak jesteśmy daleko od siebie, jak jestem bezradny wobec jego problemów. Pozostała modlitwa. Jeszcze jedno wyrzeczenie,jeszcze jedna ofiara,ale... serce boli. Ale w tym wszystkim jest też miejsce na słońce i radość. Właśnie wczoraj niespodziewanie przyjechała córuchna. Tyle ukojenia wniosła w nasze niepokoje. A dzisiaj wnuczęta z laurkami i życzeniami z okazji dni babci i dziadka. Także za oknem trochę słońca.
Jutro odwożę żonę na operację. Powinna się udać, ale niepokój gdzieś tam tkwi w podświadomości.Muszę pogodzić obowiązki domowe, z pracą zawodową , obowiązki , obowiązki, obowiązki...tyle spraw jeszcze do zrealizowania w tym tygodniu. Dobrze, że jest Kasia, to parę problemów będę miał z głowy.Mam nadzieję ,a także wiarę , że Pan Bóg czuwa nad moją rodziną.

Podziel się

Czeka mnie trudny tydzień

niedziela, 21 stycznia 2007 19:34

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 17 sierpnia 2014 18:21

    Interesujący blog!

    autor Nonna

    blog: http://tinyurl.com/mt68v37
    dodano: 22 stycznia 2007 23:02

    jak bedziesz, to daj znac, jak zyjesz i w ogole

    autor hania

    blog: www.czarne-kwiaty666.bloog.pl
    dodano: 21 stycznia 2007 23:37

    Dziękuję Sapano, że już jesteś i mnie odwiedziłaś.A klatka ma to do siebie, że czasem ktoś zapomina domknąć drzwiczki.

    autor tpetry
    dodano: 21 stycznia 2007 22:46

    No cóz, już jestem. Piszę ze swojego komputera. Wreszcie, niby wolna, a ...ciągle w klatce. Pozdrawiam cie bardzo serdecznie. Stęskniłam się.
    Jestem pewna, że wszystko się ułoży, a trudny tydzień, bedzie tylko wspomnieniem.

    autor sapana
    dodano: 21 stycznia 2007 22:04

    Dziękuję ,Haniu

    autor tpetry
    dodano: 21 stycznia 2007 21:43

    wierzę, że wszystko się uda... bede sie modlic.

    autor hania

    blog: www.czarne-kwiaty666.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń