Mój bloog to nie tylko własne przeżycia, ale też wspomnienia, przemyślenia dotyczące bieżących spraw. Pragnę, odkrywając przed innymi to, co mnie boli, interesuje, frapuje, zachęcić innych do wymiany poglądów, tudzież doświadczeń w prezentowanych tematach. Mam już bagaż doświadczeń życiowych, a jako świeżo emerytowany nauczyciel między pięćdziesiątką a sześćdziesiątką, czuję sie jeszcze potrzebny. Jestem już dziadkiem, choć na takiego nie wyglądam. Zajmuję się pszczelarzeniem, malowaniem, teatrem, pisaniem oraz działką. Parałem się też pracą samorządową, ale obecnie wyborcy zaproponowali mi czteroletni wypoczynek, dlatego też mam czas dla wszystkich, którym moje towarzystwo będzie miłe.

26 grudnia, 2017

To był dzień - 25 listopada 2008

Uff! to był dla mnie ważny dzień.Ale to już było wczoraj, bowiem północ mnie zastała. Obchodziliśmy  zatem wczoraj jubileusz 10- lecia Powiatu.Była uroczysta Sesja, podczas której spotkałem się z radnymi dwóch poprzednich kadencji. Miałem swój udział w tym dziele jako przewodniczący Rady Powiatu pierwszej i drugiej kadencji.
     Chciałem w swoich blogach umieścić specjalne teksty związane z tym jubileuszem : jeden , będący moją wypowiedzią dla Gazety Jarosławskiej i drugi - przemówienie, które wygłosiłem podczas wczorajszych uroczystości. Niestety (ze wstydem przyznaję się), nie potrafię przenieść tych tekstów z Worda do blogu . Muszę pod doświadczonym okiem synów opanować tę umiejętność.

To był dzień

wtorek, 25 listopada 2008 0:41

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do dodawania komentarzy

    dodano: 20 marca 2015 9:10

    Pierwszorzędna strona!

    autor tezeusz

    blog: http://tinyurl.com/k4cfopz
    dodano: 25 stycznia 2015 15:15

    Kapitalna strona!

    autor Bozo

    blog: http://humorystyczne.pl/profil/sapprpov
    dodano: 03 sierpnia 2014 3:01

    Kapitalny wpis!

    autor Atanazy

    blog: http://tinyurl.com/oqn8t2q
    dodano: 28 listopada 2008 13:59

    A kiedy będzie następny tekst? Miłego dnia - dla Gospodarza blooga
    i Odwiedzających, może Birusia tu zajrzy? Laura.

    autor laura

    blog: krystynar.bloog.pl
    dodano: 27 listopada 2008 15:17

    Dzięki Ago.
    Krystyno, ja naprawdę mam "długie przewody", jeśli chodzi o rozumienie współczesnej elektroniki.Ale dziękuję za rade i mam nadzieje , że uda się następnym razem. Teraz już ten temat jubileuszowy przestał być aktualny Pozdrawiam.

    autor Tomasz

    blog: Przedspiew
    dodano: 27 listopada 2008 8:29

    Dziekuje ,pozdrawiam...

    autor aga

    blog: www.kacperekzielinski.bloog.pl
    dodano: 27 listopada 2008 0:41

    Tomaszu, chyba udajesz, że nie potrafisz przenieść. Myślę , że masz szerokie umiejętności
    w tym zakresie. Może to taki rodzaj uwodzenia ? Na wszelki wypadek podpowiem . W Wordzie zaznaczysz kopiowanie, naciskasz na pasku opcję "kopiuj", po zalogowaniu do wpisów, naciskasz - wklej z Worda (teraz wprowadzili specjalną rubrykę - można tak
    i tak , zorientujesz się ). Powodzenia! Próbuj, trzeba eksperymentować , nie rezygnować. Miłych snów - Krystyna.

    autor laura

    blog: krystynar.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń